Wednesday, June 2, 2010

PALESTIN DI BAWAH JAGAAN ALLAH


salam pertemuan di alam siber.saat jariku menaip keyboard ini tidak ku ketahui bagaimana nasib peserta konvoi misi kemanusiaan yang menghantar bantuan ke Gaza.Kelmarin baru sahaj mengetahui 20 orang yang terkorban dalam salah sebuah kapal konvoi tersebut.Betapa CELAKA DAN BIADAPNYA yahudi laknatullahualaih menyerang rombongan misi kemanusiaan tersebut.

Benarlah kata-kata Allah dalam Al-Quran bahawa:mereka orang-orang yahudi dan nasrani tidak akan redha kepadamu sehingga kamu mengikut agama mereka.

perjanjian demi perjanjian dimeterai semenjak zaman Nabi-Nabi yang terdahulu sehingga zaman Nabi Sayyidina Muhammad p.b.u.h mereka yahudi laknatullah melanggar dan sehingga kini mereka terus melanggar perjanjian-perjanjian yang dimeterai.

Mereka golongan yahudi begitu benci sekali dengan golongan bangsa selain yahudi kerana kata mereka BANGSA SELAIN YAHUDI ADALAH BINATANG..

Maka tidak hairanlah mereka dengan rakusnya membunuh dan melakukan kepada orang selain bangsa mereka lebih teruk daripada binatang bahkan mereka sebelum ini membunuh Nabi-Nabi dikalangan bangsa mereka sendiri sebagaimana diceritakan di dalam ayat-ayat al quran.

Maka kita sebagai umat ISLAM sayugialah untuk menolong umat islam yang dilanda kesusahan dengan berdoa kepada Allah agar YAHUDI LAKNATULLAH DIBERI PERINGATAN OLEH ALLAH.Biarlah Allah yang memberi pengajarana kepada mereka.Cukuplah Allah sebagai wakil kita,tadahlah tangan bermohon munajat kepadaNya,bersihkanlah hati kita daripada sifat-sifat yang menghijabkan doa kita,hindarilah dosa-dosa yang menjauhkan kita dari Allah kerana pernah sayyidina Umar Al-khattab berkata kepada tenteranya aku lebih takutkan dosa kalian dari musuh kita.

Wahai saudara seagamaku seislam marilah sama-sama kita bertawakkal kepada Allah agar Allah melaksanakan PERINGATANNYA SEBAGAIMANA DIA PERNAH MEMBERI PERINGATANNYA KEPADA FIRAUN,NAMRUD,HAMAN,QARUN,KAUM NABI NUH,KAUM NABI LUT, KAUM THAMUD,DAN AGARA ALLAH MEMBERI PERTOLONGAN KEPADA UMAT ISLAM SEBAGAIMANA MENOLONG TENTERA NABI MUSA,TENTERA AL AHZAB..Ya Allah Ya zaljalaaliwal ikraam.

No comments: